Terapia dziecka i nastolatka
Pierwsze spotkanie odbywa się z rodzicem bądź rodzicami z dzieckiem. Często jest to wywiad odwołujący się do funkcjonowania dziecka w różnych okresach życia. Określamy problemy, ustalamy wstępny plan pracy. Kolejne spotkania odbywają się indywidualnie z dzieckiem. Co kilka sesji zapraszamy rodziców – wtedy na terapii obecni są rodzice wraz z dzieckiem.
Przed umówieniem wizyty należy skontaktować się z nami telefonicznie,
aby ustalić formę pierwszego spotkania.
Skontaktuj się z recepcją
poradnia@MiejsceTerapii.pl
+48 884 662 747
Recepcja czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00-18.00

psycholog dzieci i młodzieży,
psycholog kliniczny
Jeśli problem dotyczy dzieci i młodzieży w zakresie:
- funkcjonowania emocjonalno-społecznego dziecka
- (nadpobudliwość psychoruchowa i zaburzenia koncentracji, zespół Aspergera i spektrum autyzmu, zaburzenia zachowania w tym zagrożenie niedostosowaniem społecznym, niedojrzałość emocjonalna, trudności w radzeniu sobie z emocjami, lękliwość w sytuacjach społecznych, perfeksconizm, zachowania kompulsywne tj. obgryzanie skórek, sprzątanie;
- problemów wychowawczych
- trudności w uczeniu się
- (dysleksja, potrzeba wzmocnienia mięśni rąk, zab. koncentracji, problemy z lateralizacją, niska motywacja do nauki, stres związany ze szkołą, zawyżone wymagania wobec siebie)
- podjęcia decyzji dot. ścieżki edukacyjnej
- zaburzeń lękowych
- zaburzeń nastroju
- innych trudności


psycholog o specjalności psychologia kliniczna
Jeśli problem dotyczy młodzieży 12+ w zakresie:
- funkcjonowania emocjonalno-społecznego dziecka
- (nadpobudliwość psychoruchowa i zaburzenia koncentracji, zespół Aspergera i spektrum autyzmu, zaburzenia zachowania w tym zagrożenie niedostosowaniem społecznym, niedojrzałość emocjonalna, trudności w radzeniu sobie z emocjami, lękliwość w sytuacjach społecznych, perfeksconizm, zachowania kompulsywne tj. obgryzanie skórek, sprzątanie;
- problemów wychowawczych
- trudności w uczeniu się
- (dysleksja, potrzeba wzmocnienia mięśni rąk, zab. koncentracji, problemy z lateralizacją, niska motywacja do nauki, stres związany ze szkołą, zawyżone wymagania wobec siebie)
- podjęcia decyzji dot. ścieżki edukacyjnej
- innych trudności


psychoterapeuta integratywny i systemowy

psychoterapeuta
psychodynamiczny
pedagog
Jeśli problem dotyczy młodzieży 15+ w zakresie:
- zaburzeń lękowych
- zaburzeń nastroju
- innych trudności emocjonalnych
- zagrożenie niedostosowaniem społeczny
- zaburzeń zachowania
- eksperymentowania lub szkodliwego używania substancji lub czynności

